My Lurvely Followers

Thursday, June 24

I'm Getting Younger ;p

Wehuuuuu....dah tua dh ak..huhu..bday tahun nie plng dramatik kot..mane idak nyer..tahun nie suma duk pakat2 nak kawen..tggl bape kerat je lgi kot yg msih single..tmasuk lah ak...tp tape la..ak bgga je single2 pun...(ayat penyedap hati...hehe)..asal blk kmpg je, asal jmpa kwn lm je ( ehh ada yg tjumpa ke? owhh yea kt fesbuk je pun) duk tnye bila nak kawen? x kan ler xde bf? sllu ak wat bodo je klu org tnye..pd ak ms ak blum smpi lgi..yg ak titik berat kan is pd pringkat nie, ape je pencapaian ak stkt nie..yelah stil bljr lgi kan..rs mcm jauh ktggaln sket...tp tape arr...bljr tggi2 dlu pastu keje...pastu namo smbg2 dh ( konon lah, dlu bis degree pun ckp gitu jgk..last2 tgedik2 mak nie nak smbung bljr noks oii ..;p)

Sepanjng tmpoh ak hidup nie..mcm2 pahit getir hidup ak dh lalui..sesekali reminisce blk saat2 lampau...x tpikir pun bhwa ak bertahan smpai thp nie... apa yg pernah ak lalui dri kecik smpai lah skrg, x dpt d gmbrkan dgn kata2..wlaupun pun pahit biarlah ia jdi rahsia hidup ak... :)..Doa ku agar tahun  ini dan sterusnya adalh lbh baik..dan ak mohon kpd Allah swt agar ak di kberkatan hidup dunia dan akhirat. begitu juga buat ahli kluarga, insan tersyg, rakan2 dan semua umat Islam di muka bumi nie.. ak juga memohon agar 'kesakitan' ku ini berkurangan..Sesungguhny ini adalah ujian dri Mu dan sakit itu adalah penyembuh dosa..


I just wanna be happy 

nape pic nie harus ada?? layan kan aje lah..hehe






No comments:

Post a Comment

LinkWithin

 

Recent Visitors