My Lurvely Followers

Monday, November 8

Jalan-jalan-jalan Seronok!

Entry suppose last week lgi dh der...kira entry dah basi lah nie...tp mau update gak!..ta kire.. :D last week trun kl ngan hajat nk g mkn kt kl tower tuh..skali dh penuh..tue lah...yea2 nk g mkn sna..pdhal ta booking..frust menonggeng-nonggeng mak taww.. ;( tp tak pe lah kan..lain kali leh g... alang2 dh de kt situ...nak g lah jln2 kt Taman Rimba Eko Kl kat Hutan Simpan Bukit Nanas..rs mcm terubat jgk lah hati nie jln2 kt citu..ak bkn ape..mmg x leh nmpk de hutan simpan, paya bkau n kwsn2 semula jadi camtu...mmg abih ati sgt ibarat  kate org perak (abih ati means suka sgt2 ler)..tp shayang nyer pkaian ak sgt2 ta seswai ler..dh ler pkai wedges 2,3 inci..lagi ade hati mau trekking.. :D tp degil...nak jgk sggah...tp sat je lah kt situ.....cam-whoring lah sat kan..nnt kempunan lak...nnt nak pegi lgi kot..n make sure pkai bju n kasut yg seswaiiiiiii.....



~ konon2 nak amik gmbr cr berseni lah skit...tp hasil nan ado...i need new camera lh...camera nikon ak nie dah semput...huhuhu



~ dress up for that day...klu bgaya serah kt aku..haha~





 ~ pkaian yg lngsng ta seswai....nasib x jatuh bgolek...tp rase best je bila angin tiup2 my dress...awwww....hehe~






~ rase mcm ta seswai je pkai anak tudung melekap kt dahi mcm tue...nmpk mcm bulat je muka ak kan?? hadoiii lahh..~









No comments:

Post a Comment

LinkWithin

 

Recent Visitors