My Lurvely Followers

Wednesday, May 11

Laksa ke2 terbaek!

Salam...

Kepetangan tdi santap Laksa Pokok Limau yg d beli oleh adik2 ak..mkn dgn penuh nikmat sbb skip mkn tghari..so bila dah msk lewat ptg perut pun ala2 lapar giler..pekena plak laksa ke2 tersedap nie..mmg lah heaven!

Alhamdulillah..dpt gak mkn laksa yg di idam2 kan..Pasal pe laksa nie ke2 terbaek? bkn no.1 ? hahaha..sbb laksa no.1 mesti lah homemade laksa! mn leh tandingi laksa buatan sendiri...bkn puji diri sendiri yeaa :p..but klu msk sendiri tentulah ikut taste tuan empunya lidah..so kena lah ngan citarasa sendiri kan.. lgpun susah nak cari laksa yg sedap, yg manis rs kuah ny sbb ikan fresh dan x berbau hanyir.. 


Actually lama dh x beli laksa kt luar sbb sllu hampa..rs mmg out.. but Laksa Pokok Limau nie i tell u..sgt shedappp! sepinggan tarak cukup punye ny..lbh2 lgi pd ak yg hantu laksa nie..hahaha..Laksa nie ade jual di Kuala Kangsar je...x rmai kot yg tau kot psl laksa nie..ak tau pun dlm tahun lepas mcm tue...so klu mai Perak, Kuala Kangsar to be exact sila lah  ke Gerai Laksa Pokok Limau nie..pastu meh ler nyinggah ke umah ak... :D 

nak bagi korang terliur skit..jamu mata je yea.. btw..lupa nak gitau..laksa pokok limau nie serve dgn telur dadar bkn telur rebus..but telur dadar tue bkn yg bese2 kita mkn ngan nasi tue..lain skit texture ny..sgt2 sedap ok..





3 comments:

  1. pekatnye kuah.. sedappppp tuh

    ReplyDelete
  2. omg, kiter baru pekene laksa td. bila tgk gmba ni terliur lg..haha

    ReplyDelete
  3. mrs. k : mmg pekat kuah ny..sedap plak tue..terasa manis kuah ny sbb ikan fresh...

    munirah : klu mkn laksa mmg x ckup sepggan..hehe..sllu je nak mkn lgi dn lgi.. :D

    ReplyDelete

LinkWithin

 

Recent Visitors